טיול מאתגר בנחל צפית (19-20 במרץ 2010)

ארז שיפריס, רב חבלן (ב- ב' רפה) אירגן טיול לנחל צפית אשר בצפון הערבה.   לצורך כך שאלנו את הג'יפ של סבא דיויד ומהר מאוד הסתבר שטוב עשינו, כי כדי להגיע למקום הלינה נסענו בשטח בחושך ואלו שהגיעו ברכב פרטי גרדו קלות את האבנים בשביל.

אז הגענו, עמיר הקים בזריזות את האוהל הענקי החדש שקנינו ב-Wallmart . תוך זמן קצר ארז ועומר הדליקו מדורה והכרנו את זיו אביבי ובנו סער.

בהמשך הגיעו עוד כמה משפחות חברים של ארז, פתחו שולחן , חתכו סלטים והכינו עוד ועוד בשר על האש.  לאחר ארוחת הערב אלה בילתה בצביעת ההגדה שלה לאור המדורה .  היתה רוח וקצת קר, אבל בתוך האוהל היה נעים, התעטפנו היטב והלכנו לישון. אביב התגעגע למיטה שלו, התעורר מספר פעמים ובכה…

בבוקר התחלנו ללכת… הנהגים לקחו את המכוניות לסוף המסלול וזיו אביבי התנדב לסחוב את אביב עד שעמיר יחזור מההקפצה. אביב קצת השתומם בהתחלה, אבל השתכנע והקשיב להסבריו של זיו על אהרונסוניה פקטורובסקי- פרח הקרוי על שם שני בוטנאים , על החומעה הורודה וככה המשכנו עד שעמיר חזר. ובדיוק אז התחיל החלק האתגרי,  עם ירידות בהן נעזרים בחבלים /מדרגות חצובות בסלע.

לאביב לא היתה שום בעייה לרדת, הוא פשוט נשאר במנשא. אלה היתה גיבורה, ירדה בצ'יק עם מי שהיה פנוי לעזור לה.

רק אמא שלהם היתה קצת הססנית…

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על טיול מאתגר בנחל צפית (19-20 במרץ 2010)

1. שאולי הגיב:

יו איזה פחד לילדים האלה יהיו שריטות מי ההורים האלה שככה לוקחים אותם בסלעים מה זה ילדים או שפנים? 😆

2. זיו הגיב:

למי שחסר ספר מהטיול שיתקשר וייתן פרטים…