פסח בנגב – נחל צרור – יום 1

[לצפיה טובה יותר בדף זה באתר לחץ כאן]

חג הפסח היה כרגיל עמוס בטיולים כך שלא היינו בבית רוב החג. ארבעת הרשומות הבאות מסכמות את הטיולים. לקח לנו קצת זמן להעלות את זה, נקווה להיות זריזים יותר בפעם הבאה.

כבר במוצאי החג הראשון נסענו בלילה לשדה בוקר ובשעת לילה מאוחרת (מאוד מאוחרת) התמקמנו בנחל נוקד מצפון לשדה בוקר. ליד מקום הלינה שלנו היה עץ שיטה בודד, עליו מישהו תלה נדנדה מאולתרת.

למחרת בבוקר פגשנו את אלי ולורן ויצאנו למסלול הליכה בנחל צרור. התחלנו את המסלול בתחתית מעלה צין ועשינו אותו בעליה.

תחילת העליה בנחל צרור

בערך באמצע המסלול סטינו מהשביל הראשי ע"מ להגיע לגב צרור שהיה מלא במים.

מים קרים בגב צרור

לאחר המנוחה המתינה לנו עליה קשה עד למרגלות הר צרור, כולם עמדו במשימה כולל הקטנטנים. הפיצוי על העלייה הקשה היה עדר יעלים שראינו ממש קרוב אלינו.

גב צרור ממעלה הנחל

לאחר המסלול הקשה כולם היו עיפים והחלטנו לא לעשות את הנסיעה לבורות לוץ היום אלא לישון לילה נוסף בנחל נוקד, ליד עץ השיטה עם הנדנדה.

תמונות נוספות ניתן למצוא ב Flickr שלנו.

המשך קריאה: בורות לוץ, יום 2

פוסט זה פורסם בקטגוריה טיולים משפחתיים, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.