רשמים מביקור של דודה עפרה

[לצפיה טובה יותר בדף זה באתר לחץ כאן]

דודה של בי, עפרה, הגיע לארץ בינואר לביקור של מספר חודשים. בסוף השבוע האחרון היא פינתה זמן בלו"ז הצפוף שלה והגיע אלינו למספר ימים. הילדים נהנו מעוד סבתא שעשתה להם משחקי פיראטים, מסעות גלידה וטיולים בהוד השרון. בשבת נסענו יחד עם יעל וענת לאיזור לכיש ונחל אדוריים.  את הרשמים של עפרה צרפתי כאן.

 

הייתי בהוד השרון לסוף שבוע ארוך וכפי…

ונהיניתי מארוח זמוראי מכל הלב

התרשמתי מהתכנון החכם של הבית החדש

אביב מדבר בעברית מליצית מהספרים של סבתא

למשל

אני סימתי את ארוחתי

ואלה למדה שיותר כדאי לשכנע אותו לשתף פעולה

במקום לצבוט אותו

בשבת נסענו לתל לכיש והסביבה

שם ראינו

"אין ספור כלניות"

כדברי המשורר הצעיר

וחזרנו עיפים אך מרוצים

בקצור

טוב לי פה

מישהו עצר לי בדרך לרכבת

ומישהו נתן לי לטלפן מהניד שלו

…רק בישראל

…שמורת טבע חברתית

פגשתי גם את סבא דויד

שהצטרף לאפית אזני המן

להתראות

דודה

את הטיול התחלנו בתל לכיש ובמהלכו פגשנו את יהודה פייס ומשפחתו.

העליה לתל קלה וממנו נשקף נוף מקסים, שדות פורחים וכרמים.

גל ואביב התרשמו עמוקות מהאתר והנוף והביעו את התרשמותם בצורה ייחודית.

מתל לכיש המשכנו לגבעת גד אך ממש לפני כן גילינו גבעת כלניות אדומה מעומס הפריחה. עשינו שם צילום משפחתי ופוזות והמשכנו לגבעת גד.

בגבעת גד עצרנו לארוחת צהריים וטיפוס על קבר שייח עלי.

משם כולם המשיכו ברכבים לסכר אבל אלה ואני נסענו לשם באופניים כשאלה באופני הנגרר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה טיולים משפחתיים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

