על נחשים ואופניים

[לצפיה טובה יותר בדף זה באתר לחץ כאן]

חזרנו הערב מביקור קצר בבוסתן הגליל. לקחנו איתנו את אופני העץ המפורסמים של אביב ואת האופניים החדשים של אלה.

זמן קצר אחרי שהגענו יצאתי עם אלה לרכיבה במושב. השעה הייתה קרוב לשש בערב אבל עדיין חם. עשיתי קצת כושר ורצתי אחריה. היום בערב עשינו סיבוב רכיבה נוסף. זה הולך כך, אני שומר שהיא לא תיפול בעזרת מקל שתקוע מאחורי המושב של האופניים והיא מנסה לרכוב הכי מהר שהיא יכולה כדי לעייף אותי. אני חייב להודות שהיא ניצחה :). אלה ביקשה שאני לא אגלה לה מתי אני עוזב אותה והיא בעצם רוכבת לבד אז אני אגיד בסוד שהיו קטעים שהיא שמרה יפה מאוד על שיווי משקל. היד שלי הייתה כל הזמן על המקל או ממש קרובה אליו. מדי פעם היה צורך לעזור לה קצת בשיווי משקל אבל בסה"כ היא מאוד התקדמה.

גם בנושא השחיה חלה התקדמות מרשימה. היא כבר עושה צלילות קצרות, היא הדגימה לי את הצלילות שלה בבריכה הקטנטונת של השכנים.

לקינוח הביקור עצרנו אצל גיא, חניך היסטורי של זמירה וחובב נחשים מושבע. יש לנו תמונות איתו ועם הנחשים מלפני כמה שנים. נולדו לו כמה נחשים חדשים ובאנו לראות. המפלצת המגודלת בתמונה זו האמא. הנחש הוא מסוג Boa Constrictor, נחש חנק חביב מקולומביה.

אביב בחר להתרחק מהמקום, הוא לא אהב את החברה החדשה שלנו. אלה קודם הסתכלה מרחוק ועשתה פוזות למצלמה.

ולבסוף הסכימה לתת לה ליטוף קטן.

סיימנו את איחוד המשפחות עם הנחשים ויצאנו לדרך חזרה להוד השרון. הגענו הביתה וגילינו שלאביב יש חום, כנראה ש 48 שעות במזגן עשו את העבודה. נראה איך הוא יהיה מחר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה טיולים משפחתיים, משפחה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.