החוויות בנען!!!

[מומלץ לצפות בדף זה באתר, לחץ כאן]

היום באופן רשמי קמה לי מתחרה, פרטים מיד…

לרגל הביקור של עופרה מקנדה, נסענו כולנו יחד עם זמו ועפרה לבקר משפחה "מאומצת" מקיבוץ נען. הסיפור המשפחתי של משפחת נטר מדגניה (סבא של בי) ומשפחת ברעם (היום בקיבוץ נען) מתחיל באירופה אחרי השואה. אני אשאיר לבי לכתוב את פרטי הסיפור ולמה שאולי ברעם נקרא על שמו של סבא שלה (שאול נטר) לפוסט נפרד.

נחזור לעניין המתחרה החדשה. בדרך לנען אלה העלתה רעיון שהיא תתחיל לכתוב בלוג בו היא תספר על הספרים שהיא קוראת. אמרתי לה שאני אשמח לפתוח לה בלוג משלה, אבל לפני שנעשה זאת היא צריכה להתחיל להתנסות קצת בכתיבה כי אין טעם לפתוח בלוג אם היא לא תתמיד בזה. אלה לקחה את העניין ברצינות וכאשר חזרנו מנען היא ישבה לכתוב את חוויותיה מהביקור. קבלו את הפוסט הראשון של הבלוגרית אלה זמורה, תגובות תמיכה בגוף הבלוג יתקבלו בברכה.

     החוויות בנען!!!

ביום שבת בבוקר נסעתי לקיבוץ נען. כדאי לכם לנסוע לשם. למה?   יש שם פינת חי  יפיפיה ובה יצור מיוחד "יעז", זה שילוב של יעל ועז.

לדעתי המקום הזה לא סתם קיבוץ. במקום הזה אי אפשר להאבד. למה? נכון זה קיבוץ גדול . אבל אם אתה מחפש בית ולא מוצא יש אל מי לפנות . חברים שלנו מגדלים שם יוני דואר כתחביב.

חוץ מיוני דואר הם גם מגדלים יונים מוזרות עם מקור פיצי ומעוקם ואת הכלבה "נשם". זהו קיבוץ מענין מאוד ואני ממליצה לבקר בו.

 

ביקור מהנה!!!!!!!!!!!

אלה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה משפחה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על החוויות בנען!!!

  1. Shaul Rosen-Rager הגיב:

    שלום בלוגרית חביבה,
    קראתי את הבלוג הראשון שלך בענין רב, נהנתי מאד אך לא הבנתי הכל ויש לי מספר שאלות.
    1. האם היעז כמו עז מעז לתזז או האם הוא כמו יעל על מתלולים מטייל?
    2. אם הבנתי נכון, מי שהולך לאיבוד בקיבוץ נען יכל לתפוס יונה ולשלוח אתה פתק בקשה לעזרה. היונה מוסרת את הפתק לכלבה "נשם" שמיד שולחת לעזרה יונה פיצי עם מקור עקום. האם כיוון המקור העקום מראה את הדרך, או שמא יש לשאול את היעז (למי שמעז)?
    3. מדוע רואים בתמונה ילדה בתוך כלוב עם אפרוחים? האם בקיבוץ נען אין תרנגולות והם במקום זה שמים ילדות בכלובים כדי לדגור על הביצים?
    בתודה מראש, דוד לולו.

    • elazmora הגיב:

      שלום דוד לולו!!!! תודה על התגובה.
      לשאלותיך:
      1. היעז ( שמו כך כי נולד מיעל ועז) חי כמו עז. 2. לא. כשנאבדים בנען שואלים מישהו ולא תופסים יונת דואר… 3. דבר ראשון בכלוב לא היו אפרוחים אלא ציפורים וגוזלים. דבר שני . אני הייתי בתוך הכלוב ולא דגרתי על שום ביצים… הייתי מוחצת אותם. נתראה בעוד חודש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אלה.

  2. Hagai Zmora הגיב:

    שלום אלה. נהנינו לקרוא על החוויות שלכם בקיבוץ נען. אם תרצי, אפשר לקרוא הרבה על הקיבוץ הזה, שהיה מאד חשוב לפני הקמת המדינה, גרו שם אנשים שהיו מאד חשובים בארגון "ההגנה" ( למדת עליו?)
    תמשיכי לספר לנו חוויות יפות מהטיולים שלך
    סבא וסבתא

  3. doda ofra. הגיב:

    שלום לושקה נחמדת מאד . מעניין לקרא את חוויותיך בנען, ולמרות שגם אני הייתי שם, ספרת לי דברים שלא ידעתי…וזה בעצם למה עושים בלוג.לכל אחד יש רשמים שונים ואישיים וככה מתחלקים בחוויות. אני מצפה בקוצר רוח לתשובות שלך לשאלות של לולו…מה יהיה הספר הראשון שאת תכתבי עליו? אוהבת אותך המממממממממממממממוווווווווון. דודה עפרה.

  4. יעל הגיב:

    שלום אלה,
    נהנתי לקרוא על החוויות שלכם. מחכה כבר לקרוא את הבלוג שלך על ספרים. אולי ארצה לקרוא את אחד הספרים שאת ממליצה עליהם.

להשאיר תגובה

